Klacht Spotta: Ik krijg al weken geen folderpakket van Spotta

Kaboutertjes

Ik krijg al enkele weken geen folderpakket van Spotta

Ik zou het fijn vinden als ik het pakket weer wekelijks in de bus krijg. Voor alle duidelijkheid, ik heb geen 'nee' sticker op de brievenbus!

Spotta
    Beste heer/mevrouw van der Loo,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?