Klacht Spotta: ik krijg elke week 4 dezelfde folders in me brievenbus willen ze er vanaf ofzo

johanna

ik krijg elke week 4 dezelfde folders in me brievenbus willen ze er vanaf ofzo

degene aanpakken die bij mij de folders bezorgt het liefst wil ik ze helemaal niet

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je meerdere folderpakketten ontvangt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We lossen dit graag als volgt voor je op.

Heb je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos en Trekpleister dubbel ontvangen? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende ondernemers.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze dubbel hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail en de juiste code.

Melding met code
    Op het plastic van het folderpakket staat een code. Met deze code kunnen we de juiste bezorger op de dubbele bezorging attenderen. Kan je de code aan ons doorgeven?

Waar vind je de code?
    De code begint met één of twee nullen waarop nog zes getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer één bij drie centimeter in omvang (klein dus). Deze staat op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als je het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt.

We zien de codes graag tegemoet zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?