Klacht Spotta: Ik ontvang geen folders in het plastic folie pakket

De roekel

We hebben een nieuwe bezorgerster, deze dame weet niet dat de sticker "NIET IN MIJN GLEUF" voor abortus is. De sticker betekent dat er geen post omtrent abortus in de brievenbus gestopt mag worden. Voor mij betekent dit "baas in eigen buik".

dat dit opgelost gaat worden, dat de bezorgers weten dat ze dus hier wel hun folders moeten bezorgen!!!

Spotta
    Beste,

Bedankt voor je bericht. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

1913627

De roekel
UItleg aan de bezorgers, wat een stikker betekend

Ook een klacht indienen over Spotta?