Opgelost door Spotta: Ik ontvang uw folderpakket niet

van Dijk

Vanaf begin november 2015 wordt de Spottazak met weekfolders bij mij niet bezorgd.
Spotta vraagt zelf te melden wanneer dit gebeurt.
Dat doe ik, elke week weer, op hun website.
Helaas met geen enkel resultaat.
Ik krijg (soms) een automatisch gegenereerd antwoord, dat de klacht wordt doorgegeven aan de afdeling verspreiding.
Blijkbaar werkt dit niet.
Eén keer heeft men telefonisch contact met mij opgenomen met de mededeling, dat er op dit moment geen bezorger voor mijn wijk is.
Toch..., uitgerekend twee achtereenvolgende weken na dit gesprek kwam de stapel folders is de bus
Helaas was het een korte opleving, want opnieuw zit ik zonder folders.
Merkwaardig is, dat in de flat om de hoek van mijn straat folders WEL worden bezorgd.
Beste Spotta!
Doe hier eindelijke eens iets aan!!

Heel simpel: Ik wil elke week een zak met folders in de bus.
U wordt daar door de deelnemende bedrijven ook voor betaald.

Beste heer/mevrouw van Dijk,
    Bedankt voor de melding we gaan hier mee aan de slag.
    We zullen de coördinator op de hoogte brengen dat de bezorging niet naar behoren is bij u in de wijk. Groet Spotta
    Beste heer/mevrouw van Dijk,
    Bedankt voor de melding we gaan hier mee aan de slag.
    van Dijk
    Dit noem ik geen oplossing.
    Dit is precies dezelfde loze kreet, die ik ook altijd krijg, als ik mijn klacht op uw website plaats.
    En dat duurt nu al vanaf begin november.
    De enige oplossing voor mij is: Folderpakket in de bus!

Beste heer/ mevrouw van Dijk,
    Bedankt voor uw bericht. Ik wil u doorgeven dat u met ingang van week 2 een nieuwe bezorger heeft. Van de oude bezorger hebben afscheid genomen omdat de klachten aan bleven houden. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta
    van Dijk
    Dit noem ik DE oplossing die ik graag wilde.
    Geweldig!
    Ik wacht nog heel even week 2 af of het echt werkt, maar daar vertrouw ik toch wel op.
    Heel hartelijk dank!

van Dijk

Ook een klacht indienen over Spotta?