Klacht Spotta: Ik wil folders in de bus.

Ceasar

Nooit folders in de bus. Wel 3 km in andere dorpen.

Gewoon folders krijgen.

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen.

Op zoek naar een bezorger
    Op dit moment is er geen bezorger voor jouw wijk, waardoor het folderpakket tijdelijk niet bezorgd wordt.

We zijn actief op zoek naar een bezorger. Dit doen we onder andere met de inzet van flyers en advertenties op Facebook. De bijbaan folders bezorgen is het meest interessant voor jongeren. Dat maakt het voor ons een extra uitdaging om een nieuwe bezorger te vinden.

Dit is vervelend voor jou omdat je dan de folders tijdelijk niet ontvangt. We doen ons best om zo snel mogelijk een nieuwe bezorger te vinden.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen voordeel te missen. De folders kun je namelijk online bekijken via Folders.nl en in de www.Folders.nl/app. Elke zondag staan de nieuwe folders online. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mocht je zelf iemand kennen in jouw omgeving die wat bij wil verdienen, horen wij dat natuurlijk graag.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?