Opgelost door Spotta: Ik wil geen folders ontvangen!

Bea Oomens

Ik heb een nee/ja sticker op mijn brievenbus en wil dus geen reclamefolders ontvangen. Desondanks krijg ik wekelijks een dik pakket folders in de bus via spotta. Deze folders gaan rechtstreeks naar het oud papier (nadat het plastic omhulsel er afgehaald is). Ik vind het bijzonder ergerlijk dat geen gevolg wordt gegeven aan mijn duidelijke wens om geen ongeadresseerd drukwerk te ontvangen.

Mogelijk kan spotta zijn bezorgers beter instrueren zodat ik de reclamefolders niet meer ontvang!

Spotta
    Geachte mevrouw Oomes,

U heeft ons laten weten dat u ondanks de Nee/Ja sticker op uw brievenbus het Spotta folderpakket heeft ontvangen. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Wij doen continu ons best om onze ruim 23.000 bezorgers te instrueren hoe om te gaan met de Nee/Nee en Nee/Ja-stickers. Helaas pikt niet iedere bezorger deze boodschap even goed op. Wij realiseren ons dat dit vervelend voor u is en hebben de betrokken bezorger nogmaals op de betekenis van die stickers geattendeerd.

Mocht u in de toekomst toch weer een Spotta folderpakket in uw brievenbus ontvangen, laat u dit dan weten aan onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice
    klantenservice@spotta.nl
    Bea Oomens
    De schriftelijke reactie is de enige mogelijke en dus correct. Bepalend zal zijn of het ook daadwerkelijk effect heeft. Dit moet in de toekomst blijken.

Ook een klacht indienen over Spotta?