Klacht Spotta: Ik wil graag folder pakket van Spotta ontvangen.

Y.C.M. Vink

Wij krijgen al weken geen Spotta folders en hebben het idee dat dit in de hele straat zo is (Kastanjelaan 168, 4661WP Bergen op Zoom). Ik vraag me af wat er aan de hand is want ineens krijg ik een folder pakket van Axender. Voor een deel overlappen Spotta en Axender elkaar en voor een deel zijn ze verschillend. Dit is natuurlijk ontzettend ineffici├źnt en milieu onvriendelijk.

Het beste is als de twee bedrijven 'de koppen bij elkaar steken' zodat ze met elkaar kunnen afstemmen wie wat in de brievenbus doet.

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta
    Y.C.M. Vink
    Dank voor uw reactie . Het waren inderdaad de folders van Aldi, Lidl, Gamma en Hema die ik al langer niet gezien heb.
    Vriendelijke groet, Yvonne Vink

Ook een klacht indienen over Spotta?