Klacht Spotta: Ik wil het pakket graag weer in de bus.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 364707
Gebruiker
pietro
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Naar een klacht te hebben ingediend over het pakket folders is mij beloofd dat het pakket weer in de bus kwam voor 8 uur dinsdag avond, nou niet dus geen pakket in de bus. Ik ga nu maar de Hoofd kantoren aan schrijven waarom we geen folders meer krijgen. Misschien dat zij er wat aan kunnen doen. Het is toch van de zotte wel geld beuren maar er niets aan doen.

Gewenste oplossing

Per e-mail
Geboden oplossing
Dat de folders uiterlijk gister avond om 8 uur in de bus zouden liggen. Dus niet. Want vorige week kreeg ik het zelfde mailtje
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Bosman,

    Geachte heer/mevrouw Bosman

    Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen