Klacht Spotta: Ik wil weer een pakket met reclame folders ontvangen

sad Niet opgelost
OuweDirk

Ik krijg vanaf begin januari geen pakket met reclame folders meer , ik heb dat verschillende keren bij Spotta gemeld , maar nog steeds ontvang ik geen reclame pakket , echt vervelend, hoe kan hier verandering in komen ?

Zorgen dat degene die de folders bezorgd ook mij een pakket met reclame folders bezorgd

Spotta
    Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

OuweDirk
Mij weer zoals voorheen het pakket met folders op mijn adres laten bezorgen , ik ben nu al 2 maanden bezig om zo'n pakket te "mogen" ontvangen , maar ik kijk elke week tevergeefs !

Ook een klacht indienen over Spotta?