Klacht Spotta: Ik wil weer een pakket met reclame folders ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 353749
Gebruiker
OuweDirk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg vanaf begin januari geen pakket met reclame folders meer , ik heb dat verschillende keren bij Spotta gemeld , maar nog steeds ontvang ik geen reclame pakket , echt vervelend, hoe kan hier verandering in komen ?

De oplossing

Zorgen dat degene die de folders bezorgd ook mij een pakket met reclame folders bezorgd

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.



    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OuweDirk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mij weer zoals voorheen het pakket met folders op mijn adres laten bezorgen , ik ben nu al 2 maanden bezig om zo'n pakket te "mogen" ontvangen , maar ik kijk elke week tevergeefs !
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen