Klacht Spotta: In 2021 geen folders ontvangen

Mooie bomen

In 2021 geen folders ontvangen.

Zorgen dat ik elke week een pakket folders ontvang.
Er is geen oplossing geboden, maar een belofte, n.l. het folderpakket weer leveren. Maar helaas nog steeds geen folderpakket ontvangen.

Spotta
    Beste mevrouw Meijer - de Graaff,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat de folderverspreiding te wensen over laat. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We nemen je melding in behandeling en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag gewenst.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?