Klacht Spotta: klacht

Klachtnummer
# 190452
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb al 1 maand geen actiefolders en dat soort dergelijk binnen gekregen. Me ouders willen het gewoon hebben en dan wordt het niet thuis gebracht. vind ik raar.

De oplossing

Gewoon weer normaal gaan bezorgen en de persoon die het bezorg natuurlijk erop spreken.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Erg vervelend om te horen dat u het pakket niet ontvangen heeft. Wij nemen uw melding in behandeling en zullen onze bezorger hierop aanspreken. Wij gaan ervan uit dat u komende week het folderpakket weer ontvangt. Mocht dit niet het geval zijn horen wij dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Nathalie

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen