Klacht Spotta: krijg telkens mijn folders pas de dinsdag of woensdag na ingangsdatum, dit omdat de bezorger zegt ni

Frank1

krijg telkens mijn folders pas de dinsdag of woensdag na ingangsdatum, dit omdat de bezorger zegt niet eerder tijd te hebben, tis toch te gek voor woorden

bezorger aanspreken op het feit dat hij bijna een week later de folders bezorgd

Geachte heer/mevrouw Ostendorf,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 uur verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Frank1
    Vind het belachelijk dat als de aanbiedingen op zondag ingaan dat er de afspraak is tussen Spotta en de adverteerders dat er tot dinsdagavond daarop bezorgd mag worden! Deze pakketfolders horen uiterlijk zaterdags ervoor bij de consument in de brievenbus te liggen!
    Geachte heer/mevrouw Ostendorf,

Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals eerder uitgelegd mogen onze bezorgers op zondag,maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt. Dit pakket word op zaterdag bezorgd dus wellicht prettiger voor u.

Klantenservice Spotta

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?