Klacht Spotta: krijg telkens mijn folders pas de dinsdag of woensdag na ingangsdatum, dit omdat de bezorger zegt ni

Klachtnummer
# 361338
Gebruiker
Frank1
Datum
4 reacties

Details

De klacht

krijg telkens mijn folders pas de dinsdag of woensdag na ingangsdatum, dit omdat de bezorger zegt niet eerder tijd te hebben, tis toch te gek voor woorden

De oplossing

bezorger aanspreken op het feit dat hij bijna een week later de folders bezorgd

4 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ostendorf,

    Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 uur verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
  2. Auteur
    Frank1
    Datum
    Vind het belachelijk dat als de aanbiedingen op zondag ingaan dat er de afspraak is tussen Spotta en de adverteerders dat er tot dinsdagavond daarop bezorgd mag worden! Deze pakketfolders horen uiterlijk zaterdags ervoor bij de consument in de brievenbus te liggen!
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ostendorf,


    Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals eerder uitgelegd mogen onze bezorgers op zondag,maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt. Dit pakket word op zaterdag bezorgd dus wellicht prettiger voor u.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

  4. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ostendorf,


    Hartelijk dank voor uw reactie. Zoals eerder uitgelegd mogen onze bezorgers op zondag,maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt. Dit pakket word op zaterdag bezorgd dus wellicht prettiger voor u.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen