Opgelost door Spotta: krijgen geen reclamefolders meer sinds enkele maanden

content Opgelost
puck

wij krijgen al sinds enkele maanden geen reclamefolders meer

wij hadden weer graag reclamefolders

Spotta
    1836078

Hartelijk dank voor uw bericht. Zojuist heb ik u gebeld om u te informeren, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen..

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt.

Klantenservice Spotta

puck
    Hallo wij ontvangen al maanden geen reclame meer. Eijgelshovergracht 59 6374 ga Kerkrade

puck

Ook een klacht indienen over Spotta?