Opgelost door Spotta: Levering folders erg laat

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113596
Gebruiker
anubren
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De aanbiedingen in de folders van Spotta starten op maandag. Ik krijg de folders pas op donderdagmiddag rond 15.00 uur. De aanbiedingen waarvoor geld op=op zijn voor mij nooit een optie maar voor mijn kleine beurs wel vaak noodzaak. Er wordt aangegeven dat dinsdag de uiterlijke bezorgdag is maar, ondanks dat de bezorger bij mij in de straat woont, ik krijg het pas donderdag later in de middag. ]
Graag een oplossing.
Groet Petra

De oplossing

De folders, zoals beloofd door SPOTTA, gewoon op uiterkijk dinsdag in de bus.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw Schouten, We hebben een melding doorgegeven aan de juiste afdeling. Zij gaan de bezorger nog een keer wijzen op de bezorgdagen. Met vriendelijke groet,

    Anita Schaap klantenservice Spotta
  2. Auteur
    anubren
    Datum
    Snelle reactie, voorstel tot afhandeling is prima. Nu alleen afwachten hoe het uiteindelijk verloopt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anubren
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen