Klacht Spotta: Maanden geen folders, maar klachten indienen helpt ook niet.

J.

Wij ontvangen al maanden geen folders meer. Klachten indienen heeft geen nut, daar komt toch geen reactie op. En met alle klachten die wij al hebben ingediend, is nog nooit een folderpakket gekomen. Echt super jammer, we lopen vaak aanbiedingen mis omdat we het dan pas op internet lezen. Een papieren folder vinden wij toch veel handiger.

Ervoor zorgen dat ik vanaf nu met regelmaat, dus iedere week, een set reclamefolders krijg. Dat ik niet iedere keer klachten indien, waar toch geen reactie op komt.

Spotta
    Beste heer/ mevrouw Windmuller,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet hebt ontvangen. Het is uiteraard de bedoeling dat je de folders nu weer thuis had moeten ontvangen.

Melding
    We nemen nogmaals contact met onze bezorger op en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Nabezorging kunnen wij niet bieden omdat wij in verband met de wet op privacy geen exacte huisnummers aan bezorgers door mogen geven.

Tip
    Heb je in de tussentijd Folders.nl of onze www.Folders.nl/app al bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via

Een fijne dag toegewenst.

Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?