Klacht Spotta: Maanden geen folders ontvangen.

pieter

Maanden geen folders ontvangen.

Dat ik weer folders ontvang.

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor.
    Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag uiterlijk 20:00 in uw brievenbus ontvangt.

Kijk op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie.
    Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Ook kunt u eenmalig een account op www.folderkiezer.nl aanmaken zodat u de door uw gekozen per post kosteloos thuisgestuurd krijgt. Als u het reguliere pakketje dan weer ontvangt omdat wij een bezorger hebben gevonden, kunt u uw account weer eenvoudig afmelden.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?