Klacht Spotta: moet iedere 2 weken klacht indienen om 1 keer het folderpakket te ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 274480
Gebruiker
H.P.J. Langermans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Twee weken geleden weer klacht ingediend omtrent niet bezorgen van folderpakket. Vorige week weer folderpakket ontvangen. Nu wederom niets ontvangen.

De oplossing

Spotta belooft iedere keer maatregelen te nemen, maar komt niets van terecht.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Langermans,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben het een en ander nagekeken voor u. We hebben vastgesteld dat de huidige bezorger per 14 oktober 2017 gaat stoppen. Wij zijn nu al druk doende om een nieuwe bezorger te vinden voor uw wijk. De huidige bezorger zal natuurlijk nog wel aangesproken worden over het feit dat er niet goed bezorgd is. Wij gaan ervan uit dat u het folderpakket bij de eerstvolgende keer weer zal ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen dat graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Spotta, afdeling Klantenservice
  2. Auteur
    H.P.J. Langermans
    Datum
    reklamepakket nu weer bezorgd op 2-10.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.P.J. Langermans
Datum
Uiteindelijke oplossing
komt een nieuwe bezorger. Afgelopen maandag en dinsdag (16-10 en 17-10 wederom geen folders ontvangen. 23-10 en 25-10 weer niets ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen