Klacht Spotta: Na 1 keer ontvangen we het folderpakket niet meer

Klachtnummer
# 480786
Gebruiker
Zeekant waar het goed is
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen bezorging van het folderpakket

De oplossing

Folders wekelijks bezorgen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen. Hieronder lees je wat we met je melding hebben gedaan.

    Bezorging
    Jouw adres valt in een gebied dat bij ons bekend staat als buitengebied, industriegebied of nieuwbouwgebied. In dit soort gebieden bezorgen wij (nog) niet. Wij bekijken continu of we ons bezorggebied verder kunnen uitbreiden.

    Tip
    Om toch geen aanbieding te missen kan je de folders op spotta.nl en onze app bekijken. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl. Je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en veel plezier met de digitale folders en/of Folderkiezer.

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen