Klacht Spotta: na 5 maanden nog geen spotta reclamefolders

Klachtnummer
# 151857
Gebruiker
SvSchijndel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds september heb ik de sleutel van een nieuwbouwcomplex in Oss en tot op heden nog steeds geen spotta pakket mogen ontvangen. Ik heb al eens via de site deze klacht doorgegeven, maar daar is niets mee gedaan. Het lukt me niet om telefonisch contact te zoeken met spotta.

De oplossing

Dat mijn appartementencomplex zo snel mogelijk wordt meegenomen in het bezorgen van de spotta reclamefolders.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw van Schijndel,

    Zoals telefonisch besproken gaan we kijken om uw adres zo spoedig mogelijk aan de bezorging toe te voegen. In tussen tijd kunt u de folders online bekijken op www.spotta.nl en via onze app.

    Met vriendelijke groet,
    Spotta klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen