Klacht Spotta: Na diverse meldingen dat ik de folders niet ontvangen had en een aantal keren telefonisch contact ha

Klachtnummer
# 393770
Gebruiker
Rick
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na diverse meldingen dat ik de folders niet ontvangen had en een aantal keren telefonisch contact had, lukt het Spotta nog steeds niet om ze te bezorgen, ondanks de toezegging dat het nu goed zou gaan.

De oplossing

er voor zorgen dat elke week de reclamefolders bezorgd gaan worden

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op.

    Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen