Opgelost door Spotta: Nog steeds geen folders ontvangen

Goedemiddag
Helaas ontvang ik nog steeds geen folders ondanks jullie hebben aan gegeven dit op te lossen. Mijn postcode 2037MB - huisnr 21.

Folders ontvangen

Spotta
    Geachte heer/ mevrouw

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Klantenservice Spotta
    klantenservice@spotta.nl
    Mboe
    Bedankt voor het initiatief.
    Ik wacht uw antwoord af vanaf wanneer we de folders kunnen verwachten.
    Mboe
    We hebben vandaag eindelijk de folders ontvangen. Bedankt voor jullie initiatief en het behandelen van mijn klacht.
    Spotta
    Geachte heer/mevrouw Boedhoe,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij te vernemen dat u het Spotta folderpakket weer ontvangen heeft.

Mocht het in de toekomst weer eens voorkomen dat u het Spotta folderpakket op maandag of dinsdag niet ontvangen heeft, laat het ons dan gerust weten via Spotta.nl/klantenservice. Alvast hartelijk dank hiervoor.

Klantenservice Spotta
    Goed

Mboe

Ook een klacht indienen over Spotta?