Klacht Spotta: Onbegrijpelijk

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 580691
Gebruiker
J.G.M. Pohlen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al wekenlang zijn wij bij Spotta aan het melden dat wij geen reclame ontvangen, sinds enkele weken voor Kerstmis 2021
Klantenservice zegt dat het 3 weken duurt voor de klacht is verholpen deze 3 weken zijn al lang verlopen
Bedrijven betalen schandalig veel geld om hun folders bij de mensen thuis te krijgen en Spotta gaat er zó laks mee om

Gewenste oplossing

Dat Spotta haar woorden in daden gaat omzetten
Geboden oplossing
Bij Spotta heeft mijn klacht een hoge urgentie gekregen , wat hun al eens eerder hebben vermeld. Dus weet niet hoe hoog deze urgentie nu is
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Spijtig om te horen dat na een langere periode de bezorging op uw adres nog niet is hersteld.
    We betreuren het dat onze acties nog niet tot het gewenste resultaat hebben geleid.

    We zullen uw melding met hoge urgentie doorzetten naar de regiomanager, we doen ons best om uw melding zo spoedig mogelijk op te lossen.

    Nogmaals excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Kwaliteit

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen