Klacht Spotta: Ongevraagd folders in de bus

Rooie sien

De afgelopen 3 weken worden er bij ons in het flatgebouw op heel veel adressen met een nee sticker,folders in de brievenbus gedaan door de bezorger,afgelopen week spant de kroon bij heel veel bewoners met een nee sticker lagen er wel 5 folder pakketten in de brievenbus

Dat de bezorger erop gewezen word dat hij de nee sticker respecteerd,en dat het niet meer voorkomt dat we folders krijgen,slecht voor het milieu

Spotta
    Beste heer/mevrouw Diesel,

Bedankt voor je bericht. Het is niet de bedoeling om op een nee/nee of nee/ja stickers folders te bezorgen. Om uit te kunnen zoeken wie er zoveel pakketten bezorgd heeft ontvangen wij graag de codes van de pakketten.

Melding met code
    Op het plastic van het folderpakket staat een code. Met deze code kunnen we de juiste bezorger op de verkeerde bezorging aanspreken. Kan je de code aan ons doorgeven?

Waar vind je de code?

De code begint met één of twee nullen waarop nog zes getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer één bij drie centimeter in omvang (klein dus). Deze staat op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als je het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt

We zien de codes graag tegemoet zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Spotta Klantenserbice

Ook een klacht indienen over Spotta?