Klacht Spotta: Ontvang geen folders

Geert

Ik krijg al weken geen reclame .onze kant van de straat doen bij enkele huizen .Heb geen stikker op de deur.coenraad van diepholtstraat 23 9561 kl terapel
Heb al klachten bij de winkel gegeven

Dat ik folders krijg van de bezorger

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het Spotta pakket niet hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de Folders.nl app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via consumentenservice@spotta.nl

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Consumentenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?