Klacht Spotta: ontvangen sinds 2 maanden geen reclame meer.

Johan

Hebben de klacht al vele malen gemeld. Zij
zijn aan de deur geweest en hebben een toelichting kunnen geven. De meneer vertelde dat hij het door zou geven aan de Heer Bakker.
Daarna niets meer vernomen.
Het probleem is dat de meneer die de folders bezorgd een onenigheid heeft met ons over onze houtkachel. Daardoor ontvangen wij geen weekkranten meer en ook de wekelijkse folders. Voor mij is dit onaanvaardbaar. Hij wordt betaald voor alle adressen te voorzien van deze folders en weekkranten. Helaas wordt dit schijnbaar zomaar geaccepteerd.
Zelf kunnen wij alleen maar een klacht indienen en wachten of die Meneer Bakker er wat aan gaat doen. Wij wachten wel.

Gewoon elke week de folders en kranten bezorgen en anders gewoon die meneer schrappen als bezorger. Hij combineert zijn privé leven met zijn bezorgwerkzaamheden.
Dat heeft niets met elkaar te maken.

Spotta
    Geachte heer Steenbeek,Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op maandag en dinsdag verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Aangaande uw melding zien wij tevens dat u vorige week bij ons een klacht heeft ingediend en dat onze bezorgcoördinator ook vorige week bij u langs is geweest. Deze heeft de bezorger ingelicht over de bezorging op maandan en dsindag. Wij gaan er dan ook van uit dat u uiterlijk vandaag gewoon de folders ontvangt. Is dit niet het geval, dan kunt u zoals aangegeven dit vanaf woensdag bij ons melden.Met vriendelijke groet,Spotta Klantenservice
    klantenservice@spotta.nlSpotta is een initiatief van Netwerk VSP
    Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
    Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
    Spotta.nl/klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?