Opgelost door Spotta: ontvangen van ongewenst reclame drukwerk

12345

Enkle malen heb ik nu een pakket ongeadresseerd reclamedrukwerk , verpakt in plastic met opdruk van "Spotta" ontvangen terwijl er op mijn brievenbus de NEE-NEE sticker zit.
Daarmee geef ik te kennen geen prijs te stellen op reclamefolders.

de bezorger een cursus "brievenbusstickers lezen en daarnaar handelen"geven.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw de Natris,

U heeft ons laten weten dat u ondanks de Nee/Nee of Nee/Ja sticker op uw brievenbus het Spotta folderpakket heeft ontvangen. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Wij doen continu ons best om onze ruim 23.000 bezorgers te instrueren hoe om te gaan met de Nee/Nee en Nee/Ja-stickers. Helaas pikt niet iedere bezorger deze boodschap even goed op. Wij realiseren ons dat dit vervelend voor u is en hebben de betrokken bezorger nogmaals op de betekenis van die stickers geattendeerd.

Mocht u in de toekomst toch weer een Spotta folderpakket in uw brievenbus ontvangen, laat u dit dan weten aan onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice
    Gina
    12345
    Beste Gina, dank voor je reaktie en belofte te proberen mijn klacht op te lossen. Je verzoek om verdere klachten via uw klantenservice te melden is duidelijk. Helaas is uw klantenservice slechts bereikbaar na een akkoord met uw cookie-beleid. Uw cookie-beleid biedt echter geen enkele privacy bescherming. . Eventuele toekomstige klachten zal ik dan ook via Klachtenkompas melden.
    m.vr.gr
    Spotta
    Beste heer/mevrouw de Natris,
    Mocht u in de toekomst nog eens een ongewenst pakket ontvangen dan kunt u ook een melding per mail maken aan klantenservice@spotta.nl.

Op de folie staat een code die begint met 00 als u ons de code door kunt geven dan kunnen we direct de bezorger daar op aanspreken dat dit niet de bedoeling is.
    excuses voor het ongemak

Angela
    12345
    Dit lijkt me een goede oplossing, hopelijk is het niet nodig
    en houdt de bezorger zich aan mijn wens.

Ook een klacht indienen over Spotta?