Klacht Spotta: onzorgvuldig handelen bezorgers Spotta

M. Bijkerk

Nog steeds geen folderpakket ! heel de zomervakantie maar 1 pakket gehad ! Nu weer niks ! Heel de straat heeft het tot op heden niet gehad ! Weet niet wat er aan de hand is met de bezorgers ! Makkelijk verdiend zo ! Denk dat je de bezorgers maar eens moet korten op hun salaris !

Het folderpakket weer normaal ontvangen !

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

M. Bijkerk
via de App of internet maar wat nu als mensen geen internet hebben zoals een aantal oudere mensen in de straat !

Ook een klacht indienen over Spotta?