Opgelost door Spotta: Op de Vlietstroom in Zeewolde wordten al enkele weken geen folders meer gebracht.

sad Opgelost
folders1234567

Op de Vlietsrtoom in Zeewolde worden al enkele weken geen folders meer gebracht.

De folders weer rondbrengen.
vandaag, 14-05-2022, voor het eerst sinds weken weer de folders mogen ontvangen.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw Visser,

Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen.

Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

• De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
    • Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
    • Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
    In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

Afdeling Kwaliteit

Ook een klacht indienen over Spotta?