Klacht Spotta: Optijd bezorgen

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 280131
Gebruiker
Cso
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Krijg de reclame steeds te laat moet maandag of dinsdag zijn nu is het weer woensdag nu krijgen we pas de folders weer

Gewenste oplossing

Optijd bezorgen
Geboden oplossing
Heb er niks van gehoord wat ze er mee gaan doen
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Otterspeer,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen