Klacht Spotta: reclame folders veelste laat bezorgt!

Klachtnummer
# 124061
Gebruiker
romeo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al een aantal maanden/weken worden de folders veelste laat bezorgd.
Daardoor loop ik dus regelmatug aanbiedingen mis, en nee ik kan niet op spotta.nl m'n folders bekijken .
Ik vind dit zeer vervelend!
Lees hier dat ik dus niet de enige ben

De oplossing

Bezorging op aangegeven dagen na komen!

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw Romeo,
    Hartelijk dank voor uw bericht.
    Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat onze bezorgdagen maandag en dinsdag zijn.
    Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie. Daarom wil ik u vragen op welke dag u het folderpakket heeft ontvangen?
    In afwachting van uw antwoord.
    Met vriendelijke groet klantenservice Spotta.

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen