Klacht Spotta: reclameblaadjes.

Marktzicht

Wij wonen in Lelystad in marktzicht marktstraat 18 en daar worden de reclamebladen
veel te laat bezorgd meestal op woensdag en afgelopen week hadden het op woensdagavond, volgens de bewoners is dat veel te laat daar dan de meeste reclames
al zijn uitverkocht .
Waarom kan dat niet op tijd bezorgd worden normaal is het zaterdag of zondag
of uiterst op maandag hopelijk gaat u daar wat aan doen, het is nog nooit op tijd
bezorgd en dat kan niet.
Toch een vriendelijk groet van de bewoners van Marktzicht

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Klantenservice Spotta
    klantenservice@spotta.nl

Ook een klacht indienen over Spotta?