Klacht Spotta: Slechte afwikkeling bezorgingsvergoeding

Jolanda

Mijn dochter van 13 mocht in de vakantie een folderwijk gaan proberen. Een werkdag voor de weekend van bezorging was er nog geen info ontvangen omtrent bezorging. Nadat ik contact opnam met Spotta kreeg ik middels de mail een adressenlijst en brief over de verantwoordelijkheid van de bezorger en ouders. De betaling van €6 zou na 2 weken worden overgemaakt. Echter 2 maanden na bezorging nog geen vergoeding ontvangen en dus heb ik contact opgenomen. Spotta beweert dat er geen bankgegevens bekend waren ( 3xdoorgegeven) .Na deze nogmaals te hebben doorgegeven werd verteld dat de vergoeding 3e week september zou worden overgemaakt. Veel te laat en dus vroeg ik de aankomende week de vergoeding (€6!) over te maken. Dit werd geweigerd. Ik wees daarop op de wet en de betaalverplichting of compensatie, maar alsnog werd elke medewerking geweigerd. Gegevens van de regiomanager werd mij niet gegeven. Wel kreeg ik te horen dat deze geen reden zag de vergoeding voor 3e week sept over te maken.

Het verschuldigde bedrag dient gewoon zsm te worden betaald. Een medewerker heeft al aan gegeven dat het bedrag gewoon op elk moment betaald kan worden, maar dat deze dat in dit geval gewoon niet wilt!

Geachte mevrouw van Zanten,

zoals eerder met mijn collega besproken, waren de betalingsgegevens niet op tijd bekend bij ons. Vandaar dat de betaling vertraagd is. In de week van 12 september zal het volledige bedrag worden overgemaakt.

Nathalie
    Jolanda
    Zoals aangegeven, de gegevens zijn meer dan eens doorgegeven!
    Dat Spotta dit niet verwerkt, ligt aan Spotta.
    Zo ga je niet met een kind om. Als bedrijf uit eerst uitvoerig ingaan over verantwoordelijkheden om vervolgens hier zelf niets mee te doen vind ik schandalig.
    Nogmaals, dit gaat uiteraard niet om het bedrag, maar om de manier waarop er met iemand ( een kind!) wordt omgegaan.
    Gooi er desnoods 1 cent rente op, maar laat zien dat afspraken wederzijds zijn.
    Jolanda
    Overigens zie ik graag dat elke vorm van reageren vanuit Spotta welke hopelijk nog komt, schriftelijk zal plaats vinden. Dit ivm het feit dat alles dat telefonisch wordt besproken blijkbaar niet geregistreerd en vandaar niet te bewijzen valt.
    Spotta
    Geachte mevrouw van Zanten, bedankt voor uw bericht. zoals mijn collega al in een eerder bericht heeft aangegeven zal het volledige bedrag in de week 37 betaald worden.(dit omdat eerder een foutief bankrekeningnummer is opgegeven en dit hersteld moest worden.daardoor kon het niet met een eerdere betaling verwerkt worden.)
    Met vriendelijke groet, Angela Spotta
    Spotta
    deze melding is vandaag al afgehandeld
    Jolanda
    Na 2x correct het rekeningnummer te hebben doorgegeven, is het 1x fout gegaan. Daarna nog 2x goed. Opmerkelijk dat dan alleen de rekening waarbij er 1 nr verkeerd staat wordt gezien.

Jolanda

Ook een klacht indienen over Spotta?