Klacht Spotta: Slechte bezorging folders

Klachtnummer
# 451915
Gebruiker
Anoniempje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na een paar maanden een klacht ingediend in mei. Daarna zijn er eenmalig weer folders bezorgd. En nu weer 2 weken niet meer.
Erg vervelend

Gewenste oplossing

Graag elke week de folders weer in de bus

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/ mevrouw de Pooter,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders nog niet hebt ontvangen. Het is uiteraard de bedoeling dat je de folders nu weer thuis had moeten ontvangen.

    Melding
    We nemen nogmaals contact met onze bezorger op en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

    Tip
    Heb je in de tussentijd Folders.nl of onze www.Folders.nl/app al bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Tot slot
    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen