Klacht Spotta: Slechte folder bezorging

Tineke Kessens

Inmiddels is het maandagmiddag en heb ik deze week weer geen folders ontvangen. De afgelopen maanden is dat vaker gebeurd. En als je er achteraan belt krijg je als reactie bedankt voor de melding maar we doen niet aan nabezorging.

Folder pakket alsnog in de bus

Spotta
    Beste heer/mevrouw Kessens,

Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen.

Afdeling Kwaliteitsbeheer

Tineke Kessens
Vorige keer kreeg ik telefonisch de mededeling dat de klacht genoteerd was, maar dat ze niet aan nabezorging deden🤡 Nu dus eerder melding gedaan en krijg als antwoord dat ik te voorbarig was net mijn klacht. Al kon ik op mijn klompen aanvoelen dat er deze week dus geen folders zouden komen toch afgewacht. Inmiddels is het dinsdagavond 23.00 uur en zijn de folders niet bezorgd. Conclusie Spotta neemt zijn taak en de adverteerders niet serieus

Ook een klacht indienen over Spotta?