Klacht Spotta: Slechte of geen bezorging.

Klachtnummer
# 256211
Gebruiker
Jeanne 2
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We krijgen de laatste weken geen folders meer, de laatste folders hebben we in de laatste week van februari ontvangen. Waarom worden ze zo slecht bezorgd, ze worden wel in de buurt bezorgd.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw van Baal,

    Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat de bezorging nog steeds niet naar wens gaat. De bezorger is de afgelopen week behoorlijk aangesproken op de klachten die binnen gekomen. zijn. Wanneer de bezorging volgende week weer niet in orde is horen wij dat graag. De bezorgerscoördinator heeft bij de bezorger al aangegeven dat er maatregelen getroffen worden als de bezorging niet verbetert.
    Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Anita

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen