Opgelost door Spotta: spota folders

woepsie

wij krijgen al vanaf nov,2014 geen folders meer en we snappen nu waarom.
ga met vuilnis weg gooien en ja hoor daar liggen de folders dus in.
nog in buddels gebonden ook.
vindt het belachelijk dat ze zomaar in de vuilnis gegooid worden en wel geld uit gekeerd krijgen.
zo graag zien dat hier wat aan gedaan wordt,wij kijken hier altijd naar de folders uit waar je eens een keer geen pc voor nodig hebt.
dus AUB GEEN verwijzingen naar websits , zoals ik al eerder kon lezen bij andere klachten hierover.

Spotta
    Geachte mevrouw Akkermans,Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgersservice in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Tevens wil ik u doorgeven dat wij het graag vernemen als u wederom een folderpakket in de natuur of elders in bundels aantreft. Met vriendelijke groet,Rogier van Doorn
    Spotta Klantenservice
    klantenservice@spotta.nlProostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
    Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
    Spotta.nl/klantenservice
    woepsie
    de folders deze week nog niet ontvangen om de zelfde reden.
    ze lagen weer in de vuilcontainer. helaas.
    mijn advies is ontsla de mensen die op deze manier hun werk doen(gratis geld vangen).
    dan meld ik me er wel voor aan.
    Spotta
    Geachte mevrouw Akkermans,Op dit moment kunnen wij niet achterhalen of deze folders ook van uw bezorger zijn. Zou u voor ons een pakket kunnen achterhalen. Op het pakket staat een code. Met die code weten wij 100% zeker welke bezorger deze folders achter laat. Wij kunnen dan ook gepaste maatregelen nemen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Anita Schaap Spotta klantenservice.
    woepsie
    tot mij verbazing lag er maandag een map met folders op de deurmat. er zat ook een brief van spotta bij met een telefoon nummer als het weer mis gaat. die bewaren we goed,hopen alleen dat het niet meer nodig is. bedankt voor de snelle afhadeling.

woepsie

Ook een klacht indienen over Spotta?