Opgelost door Spotta: supermarkt en winkels folders niet ontvangen manden lang dat is trees.

Djaikisoenpersad

ik geeft door dat ik op thorbeckestraat 27 3762 sm soest woont,en hele mand geen supermarkt en winkel folders ontvangen het hele buurt niet en dat is heel trees.
graag wilt u uit zoeken wat het aan de hand is.
met vriendelijke groet D Ramroep

ik verlang dat deze problemen het bedrijf zo snel op los

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Klantenservice Spotta
    klantenservice@spotta.nl
    Djaikisoenpersad
    ja het klacht is wel geholpen, ik heb nu wel folders ontvangen
    ik dank u heel hartelijk voor het moeite die u hebt gemaakt.
    En met vriendelijke dank D.Ramroep