Klacht Spotta: te laat bezorgen van de folders waldevaart schagen

waldevaart

Het pakket folders wordt sinds een maand pas begin van de dinsdagavond geleverd. Hiervoor hadden wij het meestal op zaterdag en anders op zondag in de brievenbus (waldevaart schagen) ook vandaag werd het pas om 16.45 uur bezorgd .
Akties lopen al vanaf zondag of maandag en is dinsdagavond veel te laat. Wil de folders weer in het weekend bezorgd hebben.

Dat het in het weekend bezorgd wordt

Spotta

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet gehad hebt. Begrijpelijk dat je de folders het liefst zo snel mogelijk wil ontvangen.

Bezorgdagen
    Onze bezorgers mogen op zaterdag t/m dinsdag bezorgen. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Het zou dus goed kunnen dat je de folders alsnog hebt of gaat ontvangen.

Contact
    Mail gerust als dit niet het geval is. Je kan ons bereiken via spotta.nl/klantenservice.

Tip
    Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet en/of smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Een fijne dag

Ook een klacht indienen over Spotta?