Klacht Spotta: Te laat bezorgen van de folders

# 193254
M.

Ik ontvang de folders altijd te laat. De acties in de folders gaan op maandag in maar ik ontvang de folder heel vaak pas op dinsdagavond of zelfs op woensdag waardoor ik heel vaak te laat ben voor de acties. Ik vind dat heel vervelend. Ik lees de folders altijd graag. Is er een marge waarbij de bezorger niet op maandag hoeft te bezorgen, maar ook op dinsdag of woensdag mag bezorgen? Ik zou dat wel vreemd vinden omdat ik dan de acties mis die snel zijn uitverkocht en ik dus te laat ben. Ik heb de folders ook wel eens op zondag ontvangen. Mijn vraag/verzoek is om de folders op zondag of in ieder geval op de maandag te laten bezorgen.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw Pouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?