Klacht Spotta: Te laat bezorgen van de folders

Klachtnummer
# 193254
Gebruiker
M.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ontvang de folders altijd te laat. De acties in de folders gaan op maandag in maar ik ontvang de folder heel vaak pas op dinsdagavond of zelfs op woensdag waardoor ik heel vaak te laat ben voor de acties. Ik vind dat heel vervelend. Ik lees de folders altijd graag. Is er een marge waarbij de bezorger niet op maandag hoeft te bezorgen, maar ook op dinsdag of woensdag mag bezorgen? Ik zou dat wel vreemd vinden omdat ik dan de acties mis die snel zijn uitverkocht en ik dus te laat ben. Ik heb de folders ook wel eens op zondag ontvangen. Mijn vraag/verzoek is om de folders op zondag of in ieder geval op de maandag te laten bezorgen.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Pouw,

    Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Spotta

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen