Klacht Spotta: te late bezorging folderpaket

Jantzen

wekelijks wordt het folder paket veel te laat bezorgd. de reclames gaan s'maandags of zelfs al op zondag in maar de folders vind ik pas woensdag avond of donderdag in de brievenbus. ik heb hier al eerder over geklaagd maar word dan afgescheept met de mededeling dat men volgens contact ze uiterlijk dinsdag hoeft te bezorgen. nog steeds geen excuus voor woensdag c.q. donderdag. enkele weken terug lag tot mijn stomme verbazing reeds op zondagavond het paket in de bus. het kan dus wel. helaas is het bij die ene keer gebleven.

zondags bezorgen

Spotta
    Geachte heer Jantzen,
    Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket niet op de juiste dag hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in de brievenbus krijgt.
    Alle folders online
    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.
    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst een keer niet of wederom niet op tijd? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet Spotta.

Ook een klacht indienen over Spotta?