Opgelost door Spotta: te vaak folderbundel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175603
Gebruiker
Judith
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Kregen voorheen op vrijdag de folderbundel,nu ook op maandag 2stuks en op dinsdag nog een dat zijn 4 dezelfde bundels in een week. Zonde van al dat papier! Ik heb ook gehoord dat een ander gedeelte van ons dorp sinds enige weken helemaal geen folderbundel meer krijgt!

De oplossing

Mijn oplossing:de bezorger aanspreken dat hij/zij 1 bundel per adres in de brievenbus doet.

2 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw Groen,

    Bedankt voor uw bericht over de bezorging van meerdere Spotta folderpakketten bij u thuis.
    Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

    Op de plastic folies die om de folderpakketten zitten staat een code vermeld, zodat wij kunnen achterhalen welke bezorger(s) hiervoor verantwoordelijk is/ zijn. Mogen wij u verzoeken de folies de eerstvolgende keer na te kijken voor de codes? Het handigste is om het plastic aan de zijkant te openen en op een witte achtergrond te leggen. Deze strak te trekken en als het goed is ziet u dan de 6 cijferige code staan. Mocht u deze niet kunnen vinden, willen wij u vragen om de folies van beide pakketten naar ons gratis antwoordnr. te sturen met vermelding van uw postcode/huisnummer en klachtnr.1309879. Het adres = Antwoordnummer 11082, 5600 VC Eindhoven Hiermee kunnen wij het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

    Mocht u in de toekomst weer dubbele Spotta folderpakketten in uw brievenbus ontvangen, laat u dit dan weten aan ons via Spotta.nl/klantenservice?

    Bij voorbaat dank voor uw medewerking!
  2. Auteur
    Judith
    Datum
    Bij de eerst volgende folderbundel ga ik kijken welke cijfercode er op het platic staat en die zal ik naar u toe sturen zodat u de bezorgers erop aan kan spreken. Bedankt voor de snelle reaktie!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Judith
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen