Klacht Spotta: Twee oneven huisnummers krijgen de folders niet.

Midden

Wij wonen in een straatje met 7 woningen. De even nummers krijgen de folders in de bus, de 2 oneven nummers niet, " die worden door een ander bezorgd" ?????????!!!
volgens de bezorger bij de even nummers. De woningen staan tegenover elkaar. Al diverse keren hierover geklaagd bij Spotta en de bezorgers ( dat zijn regelmatig weer andere mensen)
Zou nu graag een goede verklaring hiervoor willen hebben.

Dat de bezorger van de 5 even huisnummers OOK de bij 2 oneven nummers de folders in de bus doet. Hoe makkelijk is dat ????!!!!!

Spotta

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgersservice geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Alle folders online

Klantenservice Spotta
    klantenservice@spotta.nl

Ook een klacht indienen over Spotta?