Klacht Spotta: Veel te late of geen bezorging van de reclamefolders

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 364885
Gebruiker
Wilk450HTD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor de zoveelste keer krijgen wij of helemaal geen folders, of wordt het folderpakket op zijn vroegst woensdagavond bezorgd. Ik heb al regelmatig een klacht ingediend. het enige antwoord dat je krijgt is: "het heeft onze aandacht"
Spotta spot met de klachten van de mensen.

De oplossing

Dat de folders op tijd bezorgd worden. Dat wil zeggen voor of op de dag dat de reclame periode ingaat.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

    Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

    Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Spotta

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilk450HTD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Je krijgt van Spotta het standaard antwoord. Ze zullen het opnemen met de verantwoordelijke persoon. Daarna krijg je misschien weer 1 of 2 keer de folders en vervolgens zie je weer weken niets.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Spotta?