Klacht Spotta: Veel te late of geen bezorging van de reclamefolders

sad Niet opgelost
Wilk450HTD

Voor de zoveelste keer krijgen wij of helemaal geen folders, of wordt het folderpakket op zijn vroegst woensdagavond bezorgd. Ik heb al regelmatig een klacht ingediend. het enige antwoord dat je krijgt is: "het heeft onze aandacht"
Spotta spot met de klachten van de mensen.

Dat de folders op tijd bezorgd worden. Dat wil zeggen voor of op de dag dat de reclame periode ingaat.

Spotta
    Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Klantenservice Spotta

Wilk450HTD
Je krijgt van Spotta het standaard antwoord. Ze zullen het opnemen met de verantwoordelijke persoon. Daarna krijg je misschien weer 1 of 2 keer de folders en vervolgens zie je weer weken niets.

Ook een klacht indienen over Spotta?