Opgelost door Spotta: Wéér geen folders ontvangen.

content Opgelost
Liebregts1

Wéér geen folders ontvangen. Een week folders ontvangen en nu wéér geen folders ontvangen.

Elke week gewoon folders in de bus ontvangen.

Spotta
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je deze week geen folders hebt ontvangen. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.

Melding
    We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Liebregts1

Ook een klacht indienen over Spotta?