Klacht Spotta: Waar blijven de folders

Klachtnummer
# 581673
Gebruiker
Minicooper
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Slechte bezorging

Gewenste oplossing

Dat de folders weer bezorgd gaan worden

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Wijden,,

    Uw melding waarin u aangeeft dat de bezorging niet naar behoren verloopt, is in goede orde ontvangen.
    Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed gaat en nemen de melding daarom in behandeling:

    • De melding wordt doorgegeven aan onze afdeling bezorgen en zij zorgen ervoor dat de bezorger wordt geïnformeerd over uw melding.
    • Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van drie weken zal worden hersteld.
    • Heeft u na de termijn van drie weken nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

    Tip
    In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

    Bedankt voor het doorgeven van de melding. Wij gaan direct met de melding aan de slag en doen ons uiterste best om de melding zo snel mogelijk op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Kwaliteit

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen