Klacht Spotta: Waardeloos! Al weken geen folderpakket ontvangen en Spotta doet niks!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 109493
Gebruiker
Suzanne
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Al weken hebben wij geen Spotta folderpakket ontvangen. Inmiddels is het al 5 keer doorgegeven, maar er wordt geen actie ondernomen. We hebben het nu gemeld bij een aantal winkels die hun folders in het pakket hebben zitten. Zij zullen ook actie gaan ondernemen, waarschijnlijk ook zonder resultaat... Is het nu zoveel gevraagd om de bezorger hierop aan te spreken en te zorgen dat hij/zij het werk goed doet?

Ik zit niet te wachten op een reactie dat de folders online in te zien zijn. Wij willen gewoon weer wekelijks de folders in de brievenbus ontvangen!

De oplossing

Wij willen wekelijks het Spotta folderpakket ontvangen.

9 reacties

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Zoals telefonisch besproken is zijn wij druk op zoek naar en oplossing voor dit probleem. Met vriendelijke groet Anita klantenservice spotta
  2. Auteur
    Suzanne
    Datum
    Vanmorgen gesproken met Anita van klantenservice Spotta. Zij vertelde mij dat er al een tijdje geen bezorger meer in onze wijk is!?! Ook vroeg ze of ik iemand wist die wil bezorgen. Ik zei dat ik niemand wist, maar dat is toch ook niet mijn probleem. Als zij geen bezorger hebben, moeten ze iemand anders inschakelen of desnoods zelf rondbrengen, wat maakt mij dat uit. Online lezen is geen goed alternatief, ook vanwege de kortingscoupons. Betalende bedrijven zullen hier ook niet blij mee zijn!
  3. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw van de Vossenberg,Zoals u al eerder verteld is doen wij ons uiterste best om een bezorger te krijgen voor uw wijk. Helaas is dit nog niet gelukt. Mijn excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet, Anita klantenservice spotta.
  4. Auteur
    Suzanne
    Datum
    Wat mij verbaast, is dat op de website http://www.foldersbezorgen.com/overige-steden de plaats Aarle-Rixtel niet genoemd staat. Dan wordt het wel heel lastig om een bezorger te vinden...
    Daarbij is het zo dat als er (tijdelijk) geen bezorger is, dan moeten jullie iemand anders inschakelen (iemand extra wijk of zo) of desnoods zelf rondbrengen. De bedrijven die betalen voor het bezorgen van de folders, willen tevreden klanten. Bij de Boerenbond en Formido is al bekend dat wij niet tevreden zijn!
  5. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw van de Vossenberg, hartelijk dank voor uw bericht. Naar aanleiding van uw bericht wil ik u doorgeven dat op de website (http://www.foldersbezorgen.com/overige-steden) een reeks met plaatsnamen staat, maar deze zeker niet actueel is. Wij besteden veel zorg aan de organisatie en de correcte bezorging, maar kunnen helaas geen honderd procent kwaliteit leveren in geheel Nederland. Dit zal altijd ons streven zijn, maar de bezorging wordt wekelijks door 23.000 bezorgers uitgevoerd en in de praktijk is honderd procent kwaliteit niet mogelijk. Ook dit is bekend bij onze relaties (klanten). Nogmaals excuses voor het ongemak, wij zullen ons blijven inzetten om ook in uw wijk weer de folders te bezorgen. Met vriendelijke groet Rogier van Doorn Spotta klantenservide
  6. Auteur
    Suzanne
    Datum
    Mijn klacht is nog niet afgehandeld. Ik vraag me af hoe jullie bezorgers zoeken als die website niet actueel is, dat is niet duidelijk voor degenen die interesse hebben om bezorger te worden. Bij de opmerking 'druk op zoek naar een bezorger' plaats ik dan ook mijn vraagtekens.Momenteel hoeven we niet over en weer te reageren. Maar voor mij is het pas afgehandeld als er weer een bezorger is die zijn werk goed doet! Dus willen jullie deze klacht afgehandeld hebben, regel maar een bezorger!
  7. Auteur
    Suzanne
    Datum
    Helaas deze week nog geen Spotta folderpakket ontvangen. Uw zoektocht naar een (tijdelijke) bezorger heeft dus nog niks opgeleverd! Inmiddels is het zo dat we bij Formido in Beek en Donk geen klant zijn zolang we geen folder met kortingscoupon ontvangen. De kassier wilde namelijk geen korting geven zonder coupon en aangezien wij geen kortingsbon gaan printen hiervoor, gaan we sowieso tot die tijd naar een andere winkel. Dit is reeds bij Formido in Beek en Donk gemeld. Jammer dat het zo moet!
  8. Auteur
    Spotta
    Datum
    Wij besteden veel zorg aan de organisatie en de correcte bezorging, maar kunnen helaas geen honderd procent kwaliteit leveren in geheel Nederland. Dit zal altijd ons streven zijn, maar de bezorging wordt wekelijks door 23.000 bezorgers uitgevoerd en in de praktijk is honderd procent kwaliteit niet mogelijk. Ook dit is bekend bij onze relaties (klanten). Nogmaals excuses voor het ongemak, wij zullen ons blijven inzetten om ook in uw wijk weer de folders te bezorgen. Met vriendelijke groet Anita
  9. Auteur
    Suzanne
    Datum
    Zoals ik eerder heb aangegeven is mijn klacht is nog niet afgehandeld! Voor mij is het pas afgehandeld als er weer een bezorger is die zijn werk goed doet. Aangezien er geen bezorger is en jullie blijkbaar weinig moeite doen, kan ik niet anders dan een negatieve beoordeling plaatsen. Ik had meer verwacht van een bedrijf dat zorg moet dragen voor folderbezorging. Nogmaals, ik vind het waardeloos en dat blijf ik vinden totdat we weer tevreden zijn!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Suzanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen