Klacht Spotta: We hebben al 6 weken geen folders meer ontvangen.

Maidu

We krijgen geen folders .

Wij willen gewoon de folders weer ontvangen.

Spotta

Beste heer/mevrouw Joosten,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je geen folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Blokker. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister, Kruidvat? Dan kun je dit doorgeven bij verspreider Axender.

Tip
    In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de Folders.nl app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
    folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via folders.nl/klantenservice.

Een fijne dag.

Klantenservice Spotta
    Maidu
    Er is helemaal niets veranderd.
    Nog steeds hebben wij geen folders gehad!
    Spotta
    Beste heer/ mevrouw Joosten,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je de folders nog niet hebt ontvangen. Het is uiteraard de bedoeling dat je de folders nu weer thuis had moeten ontvangen.

Melding
    We nemen nogmaals contact met onze bezorger op en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.

Tip
    Heb je in de tussentijd Folders.nl of onze www.Folders.nl/appal bekeken? Hiermee heb je de beste aanbiedingen en de leukste inspiratie altijd bij de hand. Waar je ook bent. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via Folders.nl/consumentenservice.

Een fijne dag toegewenst.

Ook een klacht indienen over Spotta?