Klacht Spotta: We krijgen geen folders

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 451670
Gebruiker
OetGrunn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij krijgen geen folders omdat we in een buitengebied zouden wonen, maar we wonen gewoon 100 meter binnen de bebouwde kom.

De oplossing

Wij willen wel graag folders ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Dijkstra,

    Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen. Hieronder lees je wat we met je melding hebben gedaan.

    Bezorging
    Jouw adres valt in een gebied dat bij ons bekend staat als buitengebied, industriegebied of nieuwbouwgebied. In dit soort gebieden bezorgen wij (nog) niet. Wij bekijken continu of we ons bezorggebied verder kunnen uitbreiden.

    Tip

    Om toch geen aanbieding te missen kan je de folders op Folders.nl en onze
    www.Folders.nl/app bekijken. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl.
    Je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

    Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via
    https://www.spotta.nl/klantenservice.

    Een fijne dag en veel plezier met de digitale folders en/of Folderkiezer.

    Met vriendelijke groet,

    Spotta Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
OetGrunn
Datum
Uiteindelijke oplossing
klacht goed lezen en zorgen voor een oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen