Klacht Spotta: wederom geen folders

Klachtnummer
# 197988
Gebruiker
jbielok
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na klacht zowaar 1 maal folders gehad. daarna wederom 4 weken geen enkele. Weet niet wat er aan de hand is. met de bezorging.

De oplossing

zou graag elke week folders ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte heer Bielok,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde melding, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.


    Met vriendelijke groet,

    marie-Claire

    Klantenservice Spotta




Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen