Klacht Spotta: Weer geebn folders ontvangen!

Klachtnummer
# 181385
Gebruiker
Bianca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de laatste 5 á 6 weken geen folders ontvangen! Na een vorige klacht via Spotta wel vorige week 1 x in de bus. De bezorging is over het algemeen steeds slechter aan het worden.

De oplossing

Beter bezorgen cq. controle op bezorging,.

1 reactie

  1. Auteur
    Spotta
    Datum
    Geachte mevrouw Lentink,
    Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van komende week (34) zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Groet klantenservice Spotta.

Ook een klacht indienen over Spotta?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen